نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

نام پدر : عسکری

تاریخ تولد : 1341

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : دانش آموز سال چهارم دبیرستان

محل شهادت : اهواز جُفیر

تاریخ شهادت : 25/2/1361

نام عملیات : بیت المقدس

 

 

من المومنین رجال صدقو اما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه  و منهم من ینظر (قرآن کریم)

 حمد و سپاس بیکران بر ایزد منان که آفریننده کون و مکان، هستی بخش موجودات جهان و نصرت کننده رزمندگان اسلام و ثابت دارنده قدمها و قلمها و اندیشه های تشنگان حقیقت است و سلام و درود به روان پاک پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و وصی و جانشین او حضرت علی (ع) و یازده تن از فرزندان این حضرت از امام حسین (ع) تا حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت احیاکننده حق و عدل و داد و سلام بر رهبر کبیر انقلاب و سلام بر شهیدان اسلام و بخصوص شهدای عزیز و گرانقدر روستای عزیزک.

 

ای خدا ، ای پرودگار منان من خودت می دانی که من فقط به عشق تو و به رضایت تو و به خاطر اسلام و قرآن تو به جبهه آمدم من دیدم امروز حسین زمان تنهاست صدای هل من ناصر ینصرنی در گوش هر آزاده و مسلمان فرو می رود نتوانستم بنشینم و این صدا را بشنوم و سکوت کنم ، ای خدا تو به من قدرت ایمان و استقامت رزم ، نیت خالص ، قوت قلب عطا بفرما و به من نیروئی ده تا بر همه سدهایی که مانع رسیدنم به توست غالب شوم و به جوار رحمت تو بپیوندم . آری ما پیرو مکتب حسین (ع) هستیم درس شهادت و شجاعت و فداکاری و ایثار را از او آموخته  ایم از اوست که نباید زیر بار ظلم و ستم زندگی نمود از اوست که  مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلّت است . تفسیر آیات جهاد را از او فرا گرفته ایم ما نمی توانستیم سکوت کنیم در حالی که برادران و خواهران ما آواره گشته اند و خانه هایشان ویران شود . ما نمی توانستیم دست روی دست بگذاریم که آمریکا کشور ما را در قبضه چنگال ننگین خود قرار دهد . ما نمی توانیم تجاوز آشکار رژیم کفرپیشه بعث عراق را نسبت به برادران و خواهران عرب خوزستان و ... کردستان و کرمانشاه را تحمّل کنیم . ما نمی توانیم سکوت کنیم که ملت مظلوم و محروم فلسطین 30 سال آواره باشند و شیعیان جنوب لبنان هر روز طعمه حریق صهیونیستها گردند . ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبر این مکتب می فرماید من سع رجلاً ینادی باالمسلمین فلن یجبه فلیس بمسلم ، هر که صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود که او را به کمک می طلبد و او اجابت نکند مسلمان نیست .

ای مردم مسلمان امروز فریاد حق طلبانه ملت محروم و مسلمان فلسطین و افغانستان و دیگر کشورهای منطقه شما را به کمک می طلبد امروز یتیمان و بیوه زنان و مادران شهیدپرور و جوان از دست داده مردم خونین شهر و قصرشیرین فریاد می زنند و از شما مدد می جویند ای پدران و مادران اسماعیل خود را به قربانگاه بفرستید تا از حیثیت و شرف و دین و قرآن شما پاسداری کنند ، نکند با بهانه هایی فرزندانتان را از جبهه رفتن بازدارید خداوند در قرآن می فرماید فضل اله المجاهدین علی القاعدین درجه اجراً عظیماً .

بهتر است کمی از گفتار امام در تفسیر آیه مدد جوئیم امام می فرماید : اجر جهاد شهادت است پس ای پدر و مادرم مبادا شهادتم شما را از سیر الی اله منصرف سازد . چون خداوند شما را به انواع مختلف آزمایش می کند شاید شما را با شهادت من آزمایش کند می دانم که چه زحمتها و مرارتها که برایم کشیده اید تا مرا به  این اندازه کرده اید و از اینکه یگانه پسر شما هستم خیلی چشم و علاقه به من دوخته اید من هم خیلی علاقه داشتم که جبران زحمت کنم ولی فکر می کنم در این زمان شهادت من تمام زحمتهای شما را از نظر معنوی جبران کند چون شما باید افتخار کنید که یگانه فرزنده تان را در راه اسلام و قرآن فدا کرده اید شما  ای همسنگران من در انجمن اسلامی و بسیج ! مقاومت ایستادگی کنید . به ریسمان استوار خدا چنگ زنید و از تفرقه و تشتت بپرهیزید مواظب باشید که دشمن با هزاران حیله قصد برهم زدن وحدت شما را دارد . مردم شما را به خون شهیدان قسم می دهم شایعاتی را که دشمن اسلام می سازد عاملین پخش آن در بازار سیاه نباشید چقدر بر علیه این برادران که در انجمن اسلامی فعالیت می کردند و شهید شدند و آنانی که الان صادقانه دارند فعالیت می کنند شایعه می شود . مواظب باشید تا همه توطئه ها را خنثی کنید .

خواهرانم شما باید همچون زینب کربلا پیام رسان خون شهیدان باشید و بدانید حجاب شما از خون سرخ من کوبنده تر است امید است با کوشش شما فقر علم و آگاهی که بر سر بانوان ما سایه افکنده است برطرف گردد تا دشمن را خوب شناخته و از دوست حمایت کنید . مقدار موجودی کتاب را به کتابخانه عزیزک بسپارید از مادر مهربان و پدر پیرم می خواهم مرا ببخشید و از من راضی باشید و از خواهرانم می خواهم مرا ببخشید مرا در کنار شهدای  بالا محله عزیزک دفن کنید . الهم تقبّل منی  خدایا این شهادت را از من قبول کن .

اهواز پایگاه پنجم 12/2/61

 



:: موضوعات مرتبط: شهید مهدی باباجانیان عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد